Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Yarovoy The effect of using$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Yarovoy R. The effect of using an energy accumulator on the level of emissions of pollutant substances by a shunting locomotive [Електронний ресурс] / R. Yarovoy, N. Chernetskaya-Beletskaya, E. Mikhailov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(10). - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(10)__8 Основна кількість викидів забруднювальних речовин (ЗР) до атмосфери на залізничних станціях здійснюється маневровими локомотивами. Питома кількість цих викидів залежить від позиції контролера машиніста, на якій працює тепловоз, так як кожній позиції контролера відповідає певна частота обертання та потужність дизеля. Досліджено вплив застосування накопичувача енергії у силовому ланцюзі маневрового локомотива на рівень викидів ЗР в атмосферу під час виконання ним різних видів маневрових робіт. Встановлено зв'язок між рівнями викидів ЗР в атмосферу та видами маневрових робот, що виконуються. Отримано статистичні дані щодо часу роботи маневрового тепловоза на кожній позиції контролера машиніста під час виконання різних видів маневрових робіт. Це надає можливість оптимально підібрати параметри накопичувача енергії для маневрового локомотива, який задовольняє як технічним, так і екологічним вимогам. В результаті проведених досліджень встановлено, що у разі використання накопичувача енергії у силовому ланцюзі маневрового тепловоза кількість викидів в атмосферу оксиду вуглецю, оксиду азоту, діоксиду сірки, сажі та вуглеводнів зменшується на 20 - 30 % залежно від виду виконуваних маневрових робіт та ємності застосованого накопичувача енергії. Зменшення вказаних викидів надасть змогу поліпшити екологічний стан у межах станції.Основна кількість викидів забруднювальних речовин (ЗР) до атмосфери на залізничних станціях здійснюється маневровими локомотивами. Питома кількість цих викидів залежить від позиції контролера машиніста, на якій працює тепловоз, так як кожній позиції контролера відповідає певна частота обертання та потужність дизеля. Досліджено вплив застосування накопичувача енергії у силовому ланцюзі маневрового локомотива на рівень викидів ЗР в атмосферу під час виконання ним різних видів маневрових робіт. Встановлено зв'язок між рівнями викидів ЗР в атмосферу та видами маневрових робот, що виконуються. Отримано статистичні дані щодо часу роботи маневрового тепловоза на кожній позиції контролера машиніста під час виконання різних видів маневрових робіт. Це надає можливість оптимально підібрати параметри накопичувача енергії для маневрового локомотива, який задовольняє як технічним, так і екологічним вимогам. В результаті проведених досліджень встановлено, що у разі використання накопичувача енергії у силовому ланцюзі маневрового тепловоза кількість викидів в атмосферу оксиду вуглецю, оксиду азоту, діоксиду сірки, сажі та вуглеводнів зменшується на 20 - 30 % залежно від виду виконуваних маневрових робіт та ємності застосованого накопичувача енергії. Зменшення вказаних викидів надасть змогу поліпшити екологічний стан у межах станції.
|
|
|