Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Starostina Online shopping perceived risks$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Starostina A. 
Online shopping perceived risks during the covid-19 pandemic: on the student’s case for the apparel and footwear [Електронний ресурс] / A. Starostina, V. Kravchenko, V. Zhurylo, M. Tepliuk, O. Domina // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 3. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_3_12
Мета роботи - визначити ризики купівлі одягу та взуття (ОіВ) в Інтернеті під час пандемії COVID-19. Для збирання первинної інформації було опитано 634 студенти українських і зарубіжних закладів вищої освіти. Обробку інформації здійснено з застосуванням методів математичної статистики. У дослідженні використано комплекс загальних і спеціальних методів пізнання: логічне узагальнення, кваліметричне порівняння, таксономічний та індексний аналіз, графічна візуалізація, наукова абстракція та систематизація даних. Інтернет-магазини зараз є поширеним і популярним каналом продажу надзвичайно великого асортименту споживчих товарів практично в усіх регіонах і країнах світу, особливо в країнах, що розвиваються. Сегмент онлайн-продажів на українському ринку одягу та взуття (ОіВ) має високі темпи зростання та перспективи розвитку. Основні висновки дослідження стосуються і теоретичних основ поведінки споживачів, та їх практичних аспектів. По-перше, більшість респондентів, незважаючи на різницю в їхніх соціально-демографічних характеристиках, позитивно сприймають інтернет-магазини як запобіжний захід від зараження вірусом COVID-19. По-друге, щодо споживчих настроїв у посткарантинний період: можна очікувати подальшого зростання інтернет-торгівлі, оскільки майже третина респондентів збирається купувати більше, ніж до карантину, і кількість їх у 2 - 3 рази перевищує кількість тих, хто має намір купити менше. По-третє, ранжування передбачуваних ризиків під час покупок в Інтернеті надало змогу виділити найважливіші з них, а саме: ризики, пов'язані з самим продуктом (ризики неналежної якості товару та фінансові), та ризик, викликаний процесом онлайн-покупок (ризик виникнення невдалого повернення товару продавцеві).
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.312 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського