Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Starostina Online shopping perceived risks$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Starostina A. Online shopping perceived risks during the covid-19 pandemic: on the student’s case for the apparel and footwear [Електронний ресурс] / A. Starostina, V. Kravchenko, V. Zhurylo, M. Tepliuk, O. Domina // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 3. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_3_12 Мета роботи - визначити ризики купівлі одягу та взуття (ОіВ) в Інтернеті під час пандемії COVID-19. Для збирання первинної інформації було опитано 634 студенти українських і зарубіжних закладів вищої освіти. Обробку інформації здійснено з застосуванням методів математичної статистики. У дослідженні використано комплекс загальних і спеціальних методів пізнання: логічне узагальнення, кваліметричне порівняння, таксономічний та індексний аналіз, графічна візуалізація, наукова абстракція та систематизація даних. Інтернет-магазини зараз є поширеним і популярним каналом продажу надзвичайно великого асортименту споживчих товарів практично в усіх регіонах і країнах світу, особливо в країнах, що розвиваються. Сегмент онлайн-продажів на українському ринку одягу та взуття (ОіВ) має високі темпи зростання та перспективи розвитку. Основні висновки дослідження стосуються і теоретичних основ поведінки споживачів, та їх практичних аспектів. По-перше, більшість респондентів, незважаючи на різницю в їхніх соціально-демографічних характеристиках, позитивно сприймають інтернет-магазини як запобіжний захід від зараження вірусом COVID-19. По-друге, щодо споживчих настроїв у посткарантинний період: можна очікувати подальшого зростання інтернет-торгівлі, оскільки майже третина респондентів збирається купувати більше, ніж до карантину, і кількість їх у 2 - 3 рази перевищує кількість тих, хто має намір купити менше. По-третє, ранжування передбачуваних ризиків під час покупок в Інтернеті надало змогу виділити найважливіші з них, а саме: ризики, пов'язані з самим продуктом (ризики неналежної якості товару та фінансові), та ризик, викликаний процесом онлайн-покупок (ризик виникнення невдалого повернення товару продавцеві).
|
|
|