Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Shaposhnyk Human factor influence on$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Shaposhnyk V. Y. 
Human factor influence on performing technical maintenance and repair of freight cars [Електронний ресурс] / V. Y. Shaposhnyk // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 165-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_17
Мета роботи - дослідити показники та критерії оцінки врахування впливу людського фактора (ЛФ) на безвідмовність вантажних вагонів (ВВ); теоретично описати ймовірнісну модель ролі ЛФ під час виконання технічного обслуговування й ремонту ВВ за технічним станом; розглянути модель розвитку ситуації для випадку критичного дефекту вузла ВВ з урахуванням ЛФ. Для досягнення поставленої мети дослідження було розглянуто методологічні підходи: до оцінки показників надійності в системі "людина - вантажний вагон" під час виконання технічного обслуговування й ремонту; до оцінки рівня безпеки руху в разі переходу з наявної системи технічного обслуговування й ремонту ВВ на систему за технічним станом. Описано модель розвитку ситуації для випадку критичного дефекту вузла ВВ з урахуванням ЛФ. Наведено підхід до оцінки показників ризиків потенційних відмов ВВ. За показники взято ймовірність появи негативних подій (ризиків) і можливий економічний збиток від їх прояву. У розробленій моделі розвитку ситуації для випадку критичного дефекту вузла ВВ з урахуванням ЛФ показано 3 можливі стани: працездатний та обмежено працездатний, непрацездатний і аварійний. Для кожного вихідного стану характерний розвиток подій, що пов'язаний із помилками проектувальників, із дефектами під час виготовлення деталей та вузлів, із ЛФ. У роботі запропоновано величину ймовірності відмов, що пов'язана з ЛФ, розглядати як певну частку загальної імовірності відмов системи "людина - вантажний вагон". Наведено інтерпретацію функції бажаності Харрінгтона для випадку застосування до ВВ. Під час проведення технічного обслуговування й ремонту запропоновано ввести показник, що характеризує дотримання технології використання робіт із технічного обслуговування ВВ з урахуванням ЛФ. На основі проведеного дослідження можна оцінити вплив ЛФ на виконання технічного обслуговування та ремонту ВВ. За розробленою моделлю розвитку ситуації для випадку критичного дефекту можна визначити граничний рівень дефектності вузла ВВ з урахуванням ЛФ для обмеження ризику аварії чи транспортної події.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.148 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського