Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Shanskova Economic, psychological, pedagogical and$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Shanskova Т. Economic, psychological, pedagogical and methodological basis of professional training of future teachers of primary classes in the context of ideas of a new ukrainian school [Електронний ресурс] / Т. Shanskova, I. Konovalchuk, N. Rudnytska, N. Kolesnyk, S. Maksymets // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 3. - С. 522-529. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_3_54 Проаналізовано тенденції у зміні ключових компетенцій, яких потребує ринок праці. Вказано, що ці зміни зумовлюють нові компетенції, які мають бути сформовані у вихованців школи, що, своєю чергою, змінює вимоги до компетенцій учителя. Досліджено напрями економічних реформ української школи і вказано, що ці реформи будуть призводити до збільшення вимог до вчителя початкових класів і зростання рівня контролю за його діяльністю від громад, кошти яких будуть спрямовані на фінансування навчальних закладів кожної громади. Тому як пріоритетний напрям реформування української школи запропоновано системний підхід у підготовці майбутнього вчителя, деталізовано напрями переоцінки компонентів цього підходу, вмісту компонентів та окреслено основі вимоги до складових компетентності вчителя початкових класів. Доведено, що психолого-педагогічні засади (ППЗ) підготовки вчителя початкових класів і набування ним професійної компетентності є сукупністю взаємопов'язаних компонентів навчально-виховного процесу, які формують потребу вдосконалення та інтересу до професії; стимулюють виховання особистості. Вказано не тільки на важливість знань і навичок, а й якостей, які забезпечать ефективний педагогічний процес; сформують належну самооцінку вчителя та його об'єктивну оцінку учнів. Досліджено негативні чинники, які можуть знизити ефективність комплексних ППЗ підготовки майбутнього вчителя. Вказано, що ключовою передумовою вказаних засад має бути формування вчителя як людини, яка любить дітей, радіє спілкуванню та дружбі з ними, уміє розділити їхні радощі та негаразди і не забуває, як сама була дитиною. Розглянуто систему методичних підходів підготовки вчителів і вказано, що вона повинна мати на меті формування в майбутнього педагога прагнення інноваційної педагогічної роботи як основи його самореалізації. Проведено оцінку структури методичних підходів у сучасних умовах і вказано на її швидкоплинність. Тобто методичні підходи - це лише інструменти в роботі педагога, а постійний пошук педагогічних інновацій за бажання вдосконалення надасть можливість йому обрати правильні інструменти з запропонованого йому набору.
|
|
|