Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Postan Development of a method$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Postan M. 
Development of a method for determination of ship’s loading time distribution under іrregular cargo arrival [Електронний ресурс] / M. Postan, I. Savelieva, V. Stadnik // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(3). - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(3)__7
Розроблено метод визначення функції розподілу часу стоянці судна під навантаженням згідно з прямим варіантом (тобто без участі складу) виконання навантажувальних робіт на портовому терміналі за умов нерівномірності завезення вантажу залізничним транспортом. Враховуються фактори невизначеності та ризику (випадкові моменти прибуття вагонів із вантажем на термінал та обсяг вантажів у вагонах). Запропоновано використання апарату лінійчатих марковських процесів, які описують динаміку прибуття вагонних партій і навантаження судна. У цьому випадку вважається, що інтервали між сусідніми моментами часу, в які вагони з вантажем прибувають на термінал, є випадковими величинами, що розподілені згідно з експоненційним законом. Перевантаження вантажу з вагонів на судно виконується з постійною інтенсивністю. Розглянуто випадки, коли обсяг вантажу у вагонах є випадковою величиною або фіксованим (постійним). Для знаходження щільностей імовірностей та ймовірностей станів відповідного марковського процесу виведено систему лінійних диференціальних рівнянь і початкових умов. Знайдено розв'язок цієї системи рівнянь у термінах перетворення Лапласу, зокрема функцію розподілу часу стоянці судна з урахуванням можливих перерв в очікуванні підвозу вантажу вагонами. Для випадку постійного розміру вантажних партій на вагонах також знайдено відповідну функцію розподілу часу стоянці судна та знайдено її асимптотику у разі великої вантажопідйомності судна на підставі центральної граничної теореми. На основі одержаних результатів сформульовано задачу знаходження критерію доцільності страхування ризику перевищення сталійного (договірного) часу стоянці судна. Доведено, що отримані результати є важливими для практики роботи портового оператора та судноплавних компаній, оскільки надають можливість зменшити ризик перевищення часу стоянці судна під вантажними операціями. Наведено числову ілюстрацію методу, що пропонується.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського