Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Lavrukhin Forming an automated technology$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Lavrukhin O. Forming an automated technology to actively monitor the transportation of dangerous cargoes by railroad [Електронний ресурс] / O. Lavrukhin, R. Vernyhora, V. Schevcenko, A. Kyman, O. Shulika, D. Kulova, K. Kim // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 3(3). - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_3(3)__10 Запропоновано підхід для формування автоматизованої технології активного моніторингу за перевезеннями небезпечних вантажів залізничним транспортом. Наведений підхід динамічного опису поїздних станів розроблено на основі модифікації мови поїзних ситуацій у вигляді абстрактного моделювання оперативних процесів. Це надасть можливість забезпечити максимально швидку реалізацію алгоритмів прийняття рішень оперативним персоналом за потужної підтримки автоматизованого комплексу диспетчерського управління. Визначено, що максимальний ефект від реалізації запропонованого підходу буде отриманий у процесі синтезу з системою активного моніторингу просування рухомих одиниць. Моделювання довільної поїзної ситуації, яка може виникнути в реальних оперативних обставинах, надала можливість спрогнозувати порушення нормативного графіку руху поїздів і змоделювати когнітивний процес прийняття рішення поїзним диспетчером для раціонального вирішення складної поїзної ситуації за мінливих оперативних умов при врахуванні значної кількості факторів. Модифікація мови поїзних ситуацій здатна адекватно надати просторово-часовий опис поїзних ситуацій на модельованій ділянці та є найбільш наближеною до мови диспетчерського персоналу. Перевагами запропонованого підходу є те, що він надає можливість максимально швидко сформувати базу даних і базу знань для формування робочої моделі системи диспетчерського контролю. Дана система розроблена на основі імітації когнітивної діяльності людини оператора, тим самим надаючи можливість поглибити впровадження систем штучного інтелекту на залізниці. Ці інновації нададуть можливість досягти максимального рівня безпеки під час перевезення небезпечних вантажів за одночасного безумовного досягнення зменшення експлуатаційних витрат та отримання підвищених прибутків.
|
|
|