Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Kondratiev Improving the mass efficiency$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kondratiev A. Improving the mass efficiency of a composite launch vehicle head fairing with a sandwich structure [Електронний ресурс] / A. Kondratiev // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(7). - С. 6-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(7)__2 Аналіз існуючого досвіду щодо створення та експлуатації головних обтічників ракет-носіїв (РН) показав, що на сьогоднішній день широко застосовуються сендвічеві конструкції з композитними несучими обшивками в поєднанні зі стільниковим заповнювачем. Розглянуті конструкції містять досить велику кількість параметрів, у разі зміни яких істотно змінюється маса виробу. Отримав подальший розвиток підхід до оптимізації за масою конструкцій типу головного обтічника РН. Підхід включає в себе істотно вдосконалені складові фрагментів відомих аналогів, раніше розроблених авторським колективом, а також нові фрагменти, що раніше не враховувались. На відміну від існуючих робіт, підхід надав можливість вирішити складну багатопараметричну задачу оптимального проектування розглянутого класу техніки практично без втрати точності. Для цього процес оптимізації був розділений на декілька етапів відповідно до обгрунтованих рівнів значущості параметрів, що входять в цільову функцію - мінімум маси. Проведено аналіз ефективності структури армування несучих обшивок і попередню оптимізацію властивостей стільникового заповнювача, що істотно спростили вибір їх оптимальних параметрів. Показано, що за мінімального виграшу в масі за рахунок оптимальної схеми армування, що дорівнює приблизно 5 % в порівнянні з квазіоднородною оболонкою, існує реальний ризик подвійного збільшення маси оболонки у разі вибору істотно неоптимальної структури оболонки. В результаті досліджень отримано раціональні параметри схеми армування несучих обшивок і стільникового заповнювача, а також їх геометричні параметри, що забезпечили зниження маси головного обтічника в порівнянні з базовим варіантом на 51 % або 118,2 кг. Отримані результати допускають подальший розвиток і вдосконалення практично без змін своєї концепції та структури в напрямку включення в оптимізацію допоміжних конструктивних елементів головного обтічника.
|
|
|