Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Kim The effect of the$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kim R. B. The effect of the Korean wave on Chinese consumers’ brand preferences [Електронний ресурс] / R. B. Kim, J. H. Lee, T. Thavisayv // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 6. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_6_13 Оцінено вплив "корейської хвилі" (Халлю) на формування вартості бренду у сприйнятті китайських споживачів. Опитано 225 китайських споживачів серед китайських туристів у Південній Кореї. Побудовано модель зі структуріними рівнянніми з 6 змінними для виявлення взаємозв'язків між феноменами "корейської хвилі" (музика кейпоп і корейська драма) та параметрами бренду. Результати моделювання вказують на те, що обидва прояви "корейської хвилі" мають суттєвий вплив на формування споживчих переваг, особливо позитивним є вплив на довіру до бренду. Однак, ці складові "корейської хвилі" не мають прямого впливу на формування лояльності, а лише через параметри бренду. Це надало можливість зробити висновок про те, що емоції до бренду та довіра до нього є передумовами формування лояльності. Розроблено рекомендації щодо перегляду маркетингових стратегій косметологічних брендів з акцентом на стратегіях брендингу.
|
|
|