Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Kasimov Numerical study of the$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kasimov A. Numerical study of the process of compressing a turbulized two-temperature air charge in the diesel engine [Електронний ресурс] / A. Kasimov, K. Korytchenko, D. Dubinin, A. Lisnyak, E. Slepuzhnikov, I. Khmyrov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(5). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(5)__7 Досліджено проблему підвищення енергоефективності систем полегшення пуску дизельних двигунів за рахунок підігрівання повітряного заряду. В основу підвищення енергоефективності закладено підігрівання лише частини заряду. У результаті в циліндрі двигуна утворюється повітряний заряд, що складається з двох шарів повітря з різною температурою. Для обгрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолітрового дизельного двигуна проведено числове дослідження стиснення різнотемпературного повітряного заряду в двигуні. Числово досліджено зміну температурного поля заряду під час стиснення з урахуванням вихрових потоків, що виникають при формуванні заряду в циліндрі двигуна на прикладі двигуна типу 6ТД. З аналізу температурного поля заряду виявлено наявність умов для надійного самозаймання палива у заряді під час його стиснення. Для формування двох шарів повітря, що мають різну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнітання холодного повітря в циліндр двигуна за температури 253 K. Далі здійснювалось нагнітання підігрітого повітря за температури 773 K. Об'ємна доля підігрітого повітря в заряді склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що у разі стиснення зберігається наявність шарів заряду з різними температурами. Підтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо підігрітому шарі повітря за температури впускного повітря - 20 <^>oC. Отримані результати можуть бути використані для обгрунтування вимог до енергоефективних систем полегшення холодного пуску дизельних двигунів.
|
|
|