Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Kasimov Numerical study of the$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Kasimov A. 
Numerical study of the process of compressing a turbulized two-temperature air charge in the diesel engine [Електронний ресурс] / A. Kasimov, K. Korytchenko, D. Dubinin, A. Lisnyak, E. Slepuzhnikov, I. Khmyrov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(5). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(5)__7
Досліджено проблему підвищення енергоефективності систем полегшення пуску дизельних двигунів за рахунок підігрівання повітряного заряду. В основу підвищення енергоефективності закладено підігрівання лише частини заряду. У результаті в циліндрі двигуна утворюється повітряний заряд, що складається з двох шарів повітря з різною температурою. Для обгрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолітрового дизельного двигуна проведено числове дослідження стиснення різнотемпературного повітряного заряду в двигуні. Числово досліджено зміну температурного поля заряду під час стиснення з урахуванням вихрових потоків, що виникають при формуванні заряду в циліндрі двигуна на прикладі двигуна типу 6ТД. З аналізу температурного поля заряду виявлено наявність умов для надійного самозаймання палива у заряді під час його стиснення. Для формування двох шарів повітря, що мають різну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнітання холодного повітря в циліндр двигуна за температури 253 K. Далі здійснювалось нагнітання підігрітого повітря за температури 773 K. Об'ємна доля підігрітого повітря в заряді склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що у разі стиснення зберігається наявність шарів заряду з різними температурами. Підтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо підігрітому шарі повітря за температури впускного повітря - 20 <^>oC. Отримані результати можуть бути використані для обгрунтування вимог до енергоефективних систем полегшення холодного пуску дизельних двигунів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.136 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського