Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ivanchenko Pedagogical Aspects of Adaptation$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ivanchenko O. Z. Pedagogical Aspects of Adaptation of First-Year Ukrainian and Foreign Russian-Speaking Students of the Department of Medicine [Електронний ресурс] / O. Z. Ivanchenko, O. Z. Melnikova, S. M. Malakhova, O. Ye. Prokopchenko // Архів клінічної медицини. - 2018. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2018_1_9 Проблема своєчасної адаптації студентів-першокурсників до нових умов життя і навчальної діяльності є однією з найважливіших у вищій школі. Мета роботи - дослідження й аналіз проблем адаптації до навчання у вищому навчальному закладі, з якими стикаються вітчизняні й іноземні російськомовні студенти-першокурсники медичного факультету. За допомогою їх анкетування виявлено, що основні труднощі пристосування виникають у навчальній сфері. Доведено, що студенти наприкінці першого семестру, в основному, позитивно оцінюють стан своєї адаптованості та відзначають провідну роль в її формуванні одногрупників і друзів. Проаналізовано можливі напрямки діяльності вищого навчального закладу, які могли би полегшити процес адаптації першокурсників до навчання. За результатами анкетування, які свідчать, що основні труднощі пристосування полягають в нестачі вільного часу та навчальному перевантаженні, існує потреба в оптимізації навчального навантаження, а також в організації роботи психологів, кураторів і викладачів щодо формування у студентів вміння раціонального планування часу та навиків самостійної роботи.
|
|
|