Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Hryshova Brand capitalization as a$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Hryshova I. Yu. Brand capitalization as a tool to maximize business value [Електронний ресурс] / I. Yu. Hryshova, O. B. Naumov, T. S. Shabatura // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_26 Розглянуто бренд як ключову детермінанту формування конкурентних переваг та джерело нарощення фінансових потоків. Окреслено роль бренду в нематеріальних активах підприємства та створенні нематеріальних цінностях для цільової аудиторії. Ідентифіковані структурні складники бренду. Обгрунтовано модель впливу капіталізації бренду на максимізацію ринкової вартості бізнесу, синергія взаємодії складових елементів якої створює нематеріальні цінності та забезпечує одержання соціально-економічного ефекту, окреслює вектори руху фінансових потоків та їх здатність нарощувати обсяги у перспективі.
|
|
|