Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Gonchar Synergic approach in marketing$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Gonchar O. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise [Електронний ресурс] / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 3(2). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_3(2)__6 Обгрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу за умов динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обгрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні. Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства. Констатовано, що успішність діяльності підприємства, його позиції на ринку і можливість розвитку у майбутньому, зумовлюється правильністю формування і силою взаємозв'язку елементів маркетингового та сукупного потенціалу.
|
|
|