Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Fischer Special laboratory testing method$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Fischer S. 
Special laboratory testing method for evaluation particle breakage of railway ballast material [Електронний ресурс] / S. Fischer, A. Nemeth // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 87- 102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_10
Існують спеціальні стандартизовані методи лабораторних випробувань для оцінки руйнування часток залізничного баласту: це установки для тестів на стирання Лос-Анджелес і Мікро-Деваль. Зроблено акцент, що ці методи не є достатньо адекватними для оцінки реального руйнування часток баласту, оскільки в дійсності такі напруження й деформації не відбуваються (як у барабані, що обертається, з або без стальних кульок та з водою й без води). Потрібна нова процедура лабораторних випробувань, тому метою роботи - є обгрунтування нової процедури цих випробувань. У 2014 році автори зробили спробу конфігурації адекватного методу і оприлюднили перші результати. Цей метод випробувань пов'язаний з динамічним пульсуючим тестом, причому розподілення розмірів часток (РРЧ) визначається як до, так і після деформацій втоми. В 2017 - 2018 рр. дослідження отримали новий розвиток за підтримки програми UNKP-17-4. Застосовано багаторівневу стальну коробку зі спеціальною структурою шарів, докладно опис надано в роботі. Випробувано п'ять різних типів зразків залізничного баласту. Визначені характеристики РРЧ, в тому числі й у вигляді співвідношення між показниками руйнування частинок баласту за іншими методами (у відповідності до випробувань на стирання в установках Лос-Анджелес, Мікро-Деваль та новим розробленим лабораторним методом випробувань). Визначено часовий інтервал між необхідними роботами з очищення баласту залізничної ділянки. Отримані результати, що показують напрямок подальшого розвитку лабораторного методу випробувань, який надає можливість оцінити руйнування часток та визначити часовий інтервал між роботами з очищення баласту на залізничній ділянці, більш точно пов'язаний з реальними умовами експлуатації залізничної колії. Показники руйнування часток наводяться як у відповідності до стандартизованих методів лабораторних випробувань, так і в унікальному (не стандартизованому) виді. Об'єднані результати розробленого методу лабораторних випробувань для оцінки руйнування часток залізничного баласту. Обгрунтовано рекомендації щодо подальшого вдосконалення вимірювань і отримання реальних оцінок в рамках програми досліджень за підтримки проекту UNKP-17-4.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.087 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського