Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Demkiv Methodological approaches to the$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Demkiv Y. V. Methodological approaches to the "breakthrough” products pricing [Електронний ресурс] / Y. V. Demkiv // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 799. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_799_9 Уточнено поняття "проривних" товарів, їх характеристики та методику ідентифікації. Проаналізовано основні підходи до встановлення ціни на нові для ринку товари. Досліджено основні чинники, що впливають на формування споживної вартості "проривного" товару. Обгрунтовано застосування методики встановлення ціни на "проривний" товар на рівні його цінності, сприйнятої споживачами.
|
|
|