Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Chebotarov Economic and Resource Potential$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Chebotarov V. Economic and Resource Potential of the "Lublin Triangle" and Prospects of Activity in the Transport and Logistics Sector [Електронний ресурс] / V. Chebotarov, М. Ruban, Ie. Chebotarov // Економічний вісник Донбасу. - 2022. - № 4. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2022_4_15 Сукупність безпекових, інституціональних, економічних, науково-технічних і природничо-технологічних викликів, які повстали перед Україною внаслідок повномасштабної російсько-української війни, зумовлюють, зокрема, необхідність обгрунтування проривних заходів щодо суб'єктної участі країни в системі міжнародного поділу праці в умовах повоєнного розвитку. Одним з таких особливо ефективних заходів може стати стимулювання трансформації альянсу "Люблінський трикутник", заснованого Польщею, Литвою та Україною, в багатосторонню міжнародну інтеграційну організацію (з можливим подальшим доєднанням до альянсу певних країн центрально-східноєвропейського субрегіону; насамперед - Словаччини, Латвії та Естонії). Надано узагальнений аналіз економіко-ресурсного потенціалу "Люблінського трикутнику" у контексті співвідношення його основних макроекономічних показників з відповідними показниками Європейського Союзу. За галузевою ознакою визначаються пріоритетні напрями співробітництва країн-засновниць "Люблінського трикутнику". Обгрунтовано пропозицію зі створення на базі альянсу транспортно-логістичного кластеру у складі означених шести країн як найбільш ефективної та перспективної форми співпраці. Сутнісними ознаками подібного кластеру є доцільним закласти його "вмонтованість" в загальноєвропейську мережу транспортних коридорів і транспортно-логістичні хаби, які мають охопити "вузли-перетини" пасажирських і вантажних потоків на теренах всіх країн-учасниць (наведено вихідні пропозиції щодо географічного розташування хабів на території шести країн). Ідентифікація похідних інституціональних, організаційно-економічних і техніко-технологічних параметрів подібного транспортно-логістичного кластеру доповнюється пропозицією щодо доцільності опрацювання заходів з його створення проводити у контексті розробки та реалізації "Плану Маршалла для України".
|
|
|