Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Abramova Dynamic control over traffic$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Abramova L. Dynamic control over traffic flow under urban traffic conditions [Електронний ресурс] / L. Abramova, V. Shyrin, H. Ptytsia, S. Kapinus // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 4(3). - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_4(3)__5 Розглянуто вирішення актуальних питань підвищення ефективності дорожнього руху у великих містах. Основна проблема руху у великих містах полягає у зниженні пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі (ВДМ) і збільшенні непрогнозованого часу пересування. Визначено, що основною причиною зниження пропускної спроможності ВДМ є наявність заторових режимів руху та формування "ударної хвилі" за її поширення в бік транспортного потоку (ТП), що рухається назустріч. Для вирішення означеної проблеми проведено моделювання динаміки зміни параметрів ТП на підставі виявлення особливості формування "ударної хвилі" у щільному потоці. Отримана аналітична залежність темпу зміни щільності за складних умов руху на перегоні надає можливість визначити місце утворення "ударної хвилі" для попередження її виникнення. Тоді як найбільш поширені методи впливають лише на усунення транспортних заторів, що збільшує транспортну затримку. Для ліквідації заторового стану на перегонах вуличної мережі запропоновано впровадження динамічного управління дорожнім рухом. Доцільність наведеного типу управління доведено шляхом моделювання впливу зміни швидкості руху ТП на інтенсивність. Теоретичні моделі динаміки ТП розроблено для ділянки ВДМ довжиною 1500 м. Результати модельного експерименту на перегоні міста довжиною 380 м підтвердили адекватність моделі. Отримані результати підтверджують можливість зменшення інтенсивності на підході до затору шляхом зменшення швидкості руху. Саме такий спосіб управління дорожнім рухом впливає не на фронт "ударної хвилі", а на її кінець, для запобігання затору. Результати дослідження впливають на підвищення пропускної спроможності мережі.
|
|
|