Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ястремська Менеджмент ціноутворення в комунікаційній$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ястремська Н. Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки [Електронний ресурс] / Н. Ястремська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_4_13 Розглянуто питання ціноутворення в комунікаційній політиці підприємства-товаровиробника з огляду на кінцевого споживача і посередницькі організації, через яких проходить товар на шляху від виробника до споживачів. Увагу приділено значенню ціни для комплексу ідентифікації торговельної марки товару. Визначено місце ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки за допомогою алгоритму прийняття рішення про закупівлю товару потенційним споживачем. Проаналізовано методи ціноутворення, які розрізняються за складністю і достовірністю отриманих у результаті даних. Визначено роль ціноутворення для побудови і стимулювання збутової ланки. Запропоновано алгоритм встановлення ціни на торговельну марку товару.
|
|
|