Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ясак Сучасні електронні засоби навчання$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ясак Т. 
Сучасні електронні засоби навчання української мови у вищому начальному закладі [Електронний ресурс] / Т. Ясак // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_47
Розглянуто дидактичний потенціал сучасних електронних засобів навчання української мови, подано їх класифікацію відповідно до інформаційно-навчальної ознаки. Обґрунтовано психолого-педагогічні переваги й лінгводидактичну доцільність універсальних електронних засобів навчання української мови професійного спрямування. Розглянуто особливості сучасних електронних засобів універсального типу, що сприяють постійному оновленню їх змісту за рахунок самостійного створення і використання нових дидактичних компонентів учасниками навчального процесу. За результатами спостережень з’ясовано, що такі комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання забезпечують істотну інтенсифікацію процесу пізнання шляхом оперативного взаємозв’язку джерела навчальної інформації та студента, реалізації індивідуальної траєкторії навчання у лінгвістичній та психологічній площині – врахування рівня мовно-мовленнєвої компетентності студентів, адаптації темпу подання навчального матеріалу до швидкості його засвоєння. Зроблено висновок, що адаптивні можливості електронних засобів навчання дають змогу викладачу одночасно працювати зі студентами різних рівнів, ураховуючи їх обсяг знань і потенційних можливостей, типові помилки, нахили та мовні інтереси. Освещен дидактический потенциал современных электронных средств обучения украинскому языку, представлена их классификация по информационно-обучающему признаку. Обоснованы психолого-педагогические преимущества и лингводидактическая целесообразность универсальных электронных средств обучения украинскому языку профессионального направления. Рассмотрены особенности современных электронных средств универсального типа, в которых предусмотрена возможность обновления их новым дидактическим компонентом, самостоятельно созданным самими участниками учебного процесса. По результатам наблюдений выяснено, что такие компьютерно ориентированные средства обучения содействуют существенной интенсификации познавательного процесса за счет оперативной взаимосвязи источника учебной информации и студента, реализации индивидуальной траектории обучения в лингвистическом и психологическом аспектах – уровня речевой компетенции студентов, адаптации темпа подачи учебного материала к скорости его усвоения. The article deals with the didactic potential of modern computer studying program of Ukrainian language, and its classification, according to the informational and educational features is given. Psychological and pedagogical benefits and lingvodidactic feasibility of universal computer studying program of professional Ukrainian language are proved in the article. The article considers the features of modern computer studying program of universal type that contribute to constant updating of their content by independent creation and use of new didactic components of the educational process by the participants.
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.14 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського