Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Шлімкевич Професійні якості студентів в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи й аналіз ефективності впровадження кредитно-модульної системи у викладанні предмета "педіатрія" [Електронний ресурс] / І. В. Шлімкевич // Здоровье ребенка. - 2015. - № 2. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2015_2_23 Проаналізовано ефективність впровадження основних положень кредитно-модульних систем організації навчального процесу у викладанні предмета "педіатрія". Враховуючи, що правові й етичні гарантії, захист прав людини є невід'ємними компонентами якості, це також сприятиме покращанню надання якісної медичної допомоги. Практична підготовка сприяє формуванню та поглибленню клінічного мислення майбутнього медика, тобто вмінню комплексно оцінити різноманіття симптоматики клінічної картини та миттєво приймати рішення. Практична підготовка студентів-лікарів є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття ними професійних навичок і вмінь.
| 2. |
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи [Електронний ресурс] / І. В. Шлімкевич // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 141-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_1_37 Проаналізовано ефективність впровадження основних положень кредитно-модульних систем організації навчального процесу у викладанні предмета "педіатрія". Враховуючи, що правові й етичні гарантії, захист прав людини є невід'ємними компонентами якості, це також сприятиме покращанню надання якісної медичної допомоги. Практична підготовка сприяє формуванню та поглибленню клінічного мислення майбутнього медика, тобто вмінню комплексно оцінити різноманіття симптоматики клінічної картини та миттєво приймати рішення. Практична підготовка студентів-лікарів є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття ними професійних навичок і вмінь.
|
|
|