Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Шиндировський Стимулювання продажу книжкової продукції$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Шиндировський І. М. Стимулювання продажу книжкової продукції в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] / І. М. Шиндировський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_2_8 Досліджено теоретичні та практичні проблеми застосування різних інструментів стимулювання продажу в роздрібній торгівлі книжковою продукцією. Визначено стратегічні напрями подальшого розвитку активних форм просування книжкової продукції до кінцевого споживача за умов конкуренції.
|
|
|