Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Шебанова Особливості типізації споживачів, отримуючих$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Шебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету [Електронний ресурс] / О. О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_191_36 Досліджено особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовано особливості маркетингових процесів у мережі Інтернет, визначено соціотипи споживачів, що одержують інформацію з Інтернету, наведено підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи під час розробки маркетингової стратегії підприємства.
|
|
|