Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Чорна Методичний підхід до оцінки$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Чорна М. В. 
Методичний підхід до оцінки інвестиційного розвитку підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, І. О. Жувагіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(1)__16
Наведено методичний підхід до оцінки структури попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та результати його апробації. Характерною особливістю даного підходу є чітко визначені етапи та їх логічна послідовність у процесі оцінки (визначення періоду оцінки - доба, тиждень, свята/канікули, сезони; формування та систематизація інформаційної бази за вартісними, кількісними, якісними показниками; розрахунок відносних показників попиту та доходу; побудова матриці; інтерпретування результатів) і застосування матриці "Рівень попиту/Рівень доходу". Використання запропонованого підходу дозволяє визначити асортименту структуру підприємства ресторанного господарства за співвідношенням реалізованого попиту та одержаного доходу, що надає можливість формувати управлінські рішення щодо її вдосконалення, а також оцінити ефективність цих заходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.699 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Чорна М. В. 
Методичний підхід до оцінки структури попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, О. Є. Чатченко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 212-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_35
Наведено методичний підхід до оцінки структури попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та результати його апробації. Характерною особливістю даного підходу є чітко визначені етапи та їх логічна послідовність у процесі оцінки (визначення періоду оцінки - доба, тиждень, свята/канікули, сезони; формування та систематизація інформаційної бази за вартісними, кількісними, якісними показниками; розрахунок відносних показників попиту та доходу; побудова матриці; інтерпретування результатів) і застосування матриці "Рівень попиту/Рівень доходу". Використання запропонованого підходу дозволяє визначити асортименту структуру підприємства ресторанного господарства за співвідношенням реалізованого попиту та одержаного доходу, що надає можливість формувати управлінські рішення щодо її вдосконалення, а також оцінити ефективність цих заходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.065 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чорна М. В. 
Методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, А. С. Дядін // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 3. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_3_24
Наведено методичний підхід до оцінки структури попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та результати його апробації. Характерною особливістю даного підходу є чітко визначені етапи та їх логічна послідовність у процесі оцінки (визначення періоду оцінки - доба, тиждень, свята/канікули, сезони; формування та систематизація інформаційної бази за вартісними, кількісними, якісними показниками; розрахунок відносних показників попиту та доходу; побудова матриці; інтерпретування результатів) і застосування матриці "Рівень попиту/Рівень доходу". Використання запропонованого підходу дозволяє визначити асортименту структуру підприємства ресторанного господарства за співвідношенням реалізованого попиту та одержаного доходу, що надає можливість формувати управлінські рішення щодо її вдосконалення, а також оцінити ефективність цих заходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.003 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського