Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Чмихало Дослідження привабливості HR-бренду організації$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Чмихало Н. В. 
Дослідження привабливості HR-бренду організації фармацевтичного профілю [Електронний ресурс] / Н. В. Чмихало, Я. О. Проскурова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2020. - № 3. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2020_3_11
Сьогодні конкурентоспроможність та імідж організації на профільному ринку залежать від професійного рівня її співробітників. Керівництво, як роботодавець, обирає найбільш активні методи залучення кращих фахівців до своєї команди, використовуючи інноваційні технології роботи з персоналом та кандидатами на посади. Інструментом такого новітнього підходу до кадрового менеджменту виступає політика брендингу, реалізація якої здійснюється через формування HR-бренду організації на ринку праці. Мета роботи - теоретичне обгрунтування сутності категорії "HR-бренд" та визначення практичного стану його привабливості для працівників організацій фармацевтичного профілю. Проаналізовано поняття "бренд компанії як роботодавця" та надано характеристику складових частин HR-бренду організації. Проведений теоретичний аналіз дозволяє сформувати достатньо повне розуміння поняття "HR-бренду", яке є відносно новим для українських організацій. Проаналізовано значущість HR-бренду для організацій фармацевтичного профілю та відображено думку фахівців заводів-виробників, оптового ланцюга та аптечного сектора щодо рівня впровадження політики брендингу та структури ідеальної пропозиції роботодавця. Наведено результати експертної оцінки чинників впливу на формування HR-бренду фармацевтичної організації. Висновки: таким чином, для формування ефективного кадрового складу в організаціях фармацевтичного профілю необхідне впровадження політики брендингу, основу якої складає формування HR-бренду роботодавця на ринку праці. Це дозволить підприємствам виробничого, оптового та роздрібного секторів залучати найкращих талановитих співробітників, які значно посилять їх конкурентоспроможність та ринкову сталість.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.338 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського