Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Федотова Оцінка рівня внутрішнього маркетингу$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Федотова І. В. Оцінка рівня внутрішнього маркетингу на АТП [Електронний ресурс] / І. В. Федотова, Н. А. Бочарова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_8 Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня взаємовідносин АТП з персоналом за параметрами цінності та лояльності кожного працівника. Удосконалено методичні основи визначення рівня внутрішнього маркетингу АТП, які базуються на тривимірній матриці за показниками цінності працівників для АТП, їх лояльності та рівня досягнення цілей за рахунок впровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві. Запропонована методика дозволяє не тільки оцінити ефективність впровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, а також визначити рівень взаємовідносин АТП зі своїми співробітниками в цілому.
|
|
|