Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Топузов Науково-методичні підходи до організації$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Топузов О. 
Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи [Електронний ресурс] / О. Топузов, Т. Назаренко // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_3
Розглянуто погляди на професію вчителя в Україні та європейських країнах. Досліджено рівень готовності вчителів географії до професійної діяльності за умов профільного навчання. Констатовано, що в наш час, коли зростають вимоги до рівня навчальних досягнень учнів і школа повинна формувати особистість мобільну, винахідливу, здатну навчатися, вчительський корпус переважно не готовий до цього. Визначено вміння, якими має володіти вчитель географії, що працює в профільній школі. Узагальнено науково-методичні підходи до організації підвищення кваліфікації вчителів географії. Зроблено висновок, що навчання вчителів географії для профільної школи в системі післядипломної освіти має бути спрямоване на розвиток професійної компетентності та збагачення системи предметно-методичних знань із використанням сучасних підходів до навчального процесу.Рассмотрены взгляды на профессию учителя на Украине и в европейских странах. Исследован уровень готовности учителей географии к профессиональной деятельности в условиях профильного обучения. Констатировано, что в наше время, когда возрастают требования к уровню учебных достижений учеников и школа должна формировать личность мобильную, находчивую, способную учиться, учительский корпус преимущественно не готов к этому. Определены умения, которыми должен обладать учитель географии, работающий в профильной школе. Обобщены научно-методические подходы к организации повышения квалификации учителей географии. Сделан вывод, что обучение учителей географии для профильной школы в системе последипломного образования должно быть направлено на развитие профессиональной компетентности и обогащение системы предметно-методических знаний с использованием современных подходов к учебному процессу.Considered views on the teaching profession in Ukraine and Europe. The level of preparedness of teachers to the profession of geography in school education. It was stated that in a time when the increasing demands on the level of educational achievements of students and the school should build a mobile person, resourceful and able to learn, the teacher corps mostly not ready for it. Defined skills, should possess a geography teacher who works in the specialized school. Summarizes the scientific and methodological approaches for the professional development of teachers of geography. It is concluded that the training of teachers of geography for profile schools in the system of postgraduate education should be aimed at the development of professional competence and enrich teaching of subject-knowledge using modern approaches to learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 183 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського