Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Томіліна Можливості використання системи електронного$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Томіліна А. О. Можливості використання системи електронного навчання Moodle при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_13 Проаналізовано проблему залучення інформаційних технологій в навчальний процес. Висвітлено сутність і певні риси систем дистанційного електронного навчання. Розкрито теоретичні та практичні особливості впровадження електронного навчального курсу з іноземної мови з використанням Moodle. Виявлено переваги впровадження технології Moodle в навчальний процес ВНЗ. Доведено, що використання системи Moodle є продуктивним і ефективним нововведенням, що підвищує якість навчально-пізнавального процесу та підтримує жвавий інтерес до вивчення студентами іноземної мови. Проанализирована проблема привлечения информационных технологий в учебный процесс. Освещены суть и определенные черты систем дистанционного электронного обучения. Раскрыты теоретические и практические особенности внедрения электронного учебного курса по иностранному языку с применением Moodle. Выявлены преимущества внедрения технологии Moodle в учебный процесс ВУЗ. Доказано, что использование системы Moodle является продуктивным и эффективным нововведением, повышающим качество учебно-воспитательного процесса и поддерживающим живой интерес к изучению студентами иностранного языка.Analyzed the problem of attracting information technology in the educational process. Lit and certain features are e-learning systems. Disclosed theoretical and practical features of the introduction of e-learning course in a foreign language with the use of Moodle. The advantages of the introduction of technology into the educational process Moodle university. It is proved that the use of Moodle is a productive and effective innovation that improves the quality of the educational process and maintains a keen interest in the study of foreign language students.
|
|
|