Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Сіткар Віртуальна субкультура сучасних дітей$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Сіткар В. І. 
Віртуальна субкультура сучасних дітей в контексті піраміди потреб А. Маслоу [Електронний ресурс] / В. І. Сіткар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2021. - № 2. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2021_2_5
Зазначено, що сучасні цифрові технології стають важливим інструментом впливу на світогляд особистості, формування її інтересів, поглядів і потреб. Інформаційне суспільство дає змогу легко задовольнити будь-які інформаційні потреби. Глобальна інтернет-мережа приваблює дітей, підлітків, молодь та інші категорії людей як зручне і доступне джерело різної інформації. Нова картина світу, що формується в підростаючих поколінь завдяки електронним засобам, призводить до певних змін у психології: інший механізм сприйняття світу, специфічні ціннісні орієнтації, несподівані способи самореалізації особистості тощо. Нині діти сприймають інтернет не як набір технологій, а як середовище проживання. Це вже не окрема віртуальна реальність, а частина їхнього життя. У статті здійснено спробу зобразити "цифрові потреби" в контексті віртуальної субкультури, застосовуючи схему, що відображає піраміду потреб за А. Маслоу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.211 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського