Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Сємикін Формування драматургічних принципів одночастинної$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Сємикін В. Г. Формування драматургічних принципів одночастинної фортепіанної сонати в творчості композиторів-романтиків [Електронний ресурс] / В. Г. Сємикін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2014. - № 1. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2014_1_21 Досліджено особливості творів Ф. Шуберта і Ф. Шопена, які були біля витоків драматургії одночастинної фортепіанної сонати. Розглянуто останні фортепіанні сонати (c-moll D. 958; A-dur D. 959; B-dur D. 958), фантазію "Блукач" Ф. Шуберта та Баладу N 4 f-moll, Баркаролу, Фантазію Ф. Шопена. На підставі систематизації результатів дослідження, здійсненого з застосуванням методу функціонального аналізу В. Бобровського, охарактеризовано головні принципи композиційно-драматургічного руху у творах композиторів-романтиків.
|
|
|