Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Стрілець Теоретико-методичні засади підготовки вчителів$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Стрілець С. І. 
Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_21
Узагальнено точки зору на інновації, уточнено понятійно-термінологічний апарат основних дефініцій педагогічної інноватики. Сформульовано визначення поняття "засоби інноваційних технологій". Теоретично й експериментально перевірено модель підготовки вчителів початкових класів засобами інноваційних технологій. Для забезпечення ефективності моделі визначено комплекс педагогічних умов: інноваційний потенціал навчального закладу, інноваційне середовище, інноваційна поведінка педагога, інноваційна культура педагога, інноваційна педагогічна діяльність педагога та студента. Розроблено та втілено в навчальну практику варіативний курс "Інноваційні педагогічні технології у вищій школі". Вивчено та реалізовано можливості формування готовності до використання інноваційних засобів навчання майбутніми педагогами початкового навчання.Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обгрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція "інновація" та пов'язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.192 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського