Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Стрілець Теоретико-методичні засади підготовки вчителів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Стрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_21 Узагальнено точки зору на інновації, уточнено понятійно-термінологічний апарат основних дефініцій педагогічної інноватики. Сформульовано визначення поняття "засоби інноваційних технологій". Теоретично й експериментально перевірено модель підготовки вчителів початкових класів засобами інноваційних технологій. Для забезпечення ефективності моделі визначено комплекс педагогічних умов: інноваційний потенціал навчального закладу, інноваційне середовище, інноваційна поведінка педагога, інноваційна культура педагога, інноваційна педагогічна діяльність педагога та студента. Розроблено та втілено в навчальну практику варіативний курс "Інноваційні педагогічні технології у вищій школі". Вивчено та реалізовано можливості формування готовності до використання інноваційних засобів навчання майбутніми педагогами початкового навчання.Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обгрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція "інновація" та пов'язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.
|
|
|