Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Стойкова Кластеризація та інформаційні технології$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Стойкова В. В. 
Кластеризація та інформаційні технології у підвищенні кваліфікації керівників мережевих освітніх організацій [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_12
Поява в українській системі освіти мережевих освітніх організацій (опорних шкіл із мережею філій, освітніх округів, освітніх соціокультурних кластерів тощо) вимагає від керівних кадрів володіння основами мережевого менеджменту. Розглянуто питання процесу формування фахових компетентностей керівників таких організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. Розкрито особливості моделі навчання, що побудована за принципом кластерного обієднання учасників та активного використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій; їх вплив на процес підготовки керівних кадрів; складові відкритого освітнього середовища (когнітивна, соціальна та навчальна); переваги використання Інтернет-технологій у навчальних цілях. Описано досвід організації неперервного освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій: сайти, дистанційні курси, соціальні спільноти, інші Інтернет-сервіси. При цьому керівники навчальних закладів об'єднуються у кластерні об'єднання за типом навчальних закладів, ступенем надання освітніх послуг, напрямом фахових інтересів, уподобань тощо, а також для спільного напрацювання алгоритмів управлінської діяльності в певних типових ситуаціях та для вирішення характерних професійних проблем. У такій моделі навчання знання продукуються учасниками самостійно під час активної діяльності шляхом спільного пошуку, опрацювання та аналізу інформації, вирішення проблемних ситуацій, обговорень, дискусій тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.216 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського