Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Сопко Потреби людей похилого віку$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Сопко Р. І. 
Потреби людей похилого віку: теоретико-методологічні підходи до дослідження і проблеми реалізації [Електронний ресурс] / Р. І. Сопко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Соціологія. - 2014. - Т. 244, Вип. 232. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdusoc_2014_244_232_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.119 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сопко Р. 
Потреби людей похилого віку (на прикладі проекту "Домашня опіка" благодійного фонду "Карітас") [Електронний ресурс] / Р. Сопко // Соціологічні студії. - 2017. - № 1. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2017_1_9
Проаналізовано результати дослідження потреб людей похилого віку, котрі є клієнтами проекту "Домашня опіка" благодійного фонду "Карітас" Мукачівської греко-католицької єпархії. Потреби досліджено методом контент-аналізу. Для проведення контент-аналізу розроблено картку оцінювання потреб. Усього опитано 62 клієнти БФ "Карітас" міста Ужгорода впродовж лютого 2016 р. Актуальність дослідження полягає в прискореному процесі старіння населення, де частка людей похилого віку становить третину населення. Тому дослідження потреб цієї категорії виступає важливим завданням, що дасть нам змогу краще зрозуміти проблеми й суперечності старшого покоління. Охарактеризовано поняття потреб, зокрема приділено увагу дослідженню первинних потреб клієнтів. Увагу зосереджено на таких характеристиках респондентів, як сімейний стан, коло спілкування, освіта, соціальний статус, фізичні можливості та ін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.022 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського