Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Совгіра Організаційні та методичні прийоми$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Совгіра С. 
Організаційні та методичні прийоми формування екологічного світогляду майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / С. Совгіра // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_28
Висвітлено взаємопов'язані елементи дидактичної системи формування екологічного світогляду майбутніх педагогів: мети, змісту, методів навчання, засобів і організаційних форм, методів контролю за рівнем засвоєння вивченого змісту, а також прийомів діагностики досягнення поставленої мети навчання. Доведено, що до основних теоретичних і методологічних проблем навчальних дисциплін належать: предмет і методи наукового дослідження, мета навчання предмета та принципи відбору змісту та визначення структури дисциплін "Основи екології", "Методика навчання екології".Освещено взаимосвязанные элементы дидактической системы формирования экологического мировоззрения будущих педагогов: цели, содержания, методов обучения, средств и организационных форм, методов контроля за уровнем усвоения изученного содержания, а также приемов диагностики достижения поставленной цели обучения. Доказано, что в основных теоретических и методологических проблем учебных дисциплин относятся: предмет и методы научного исследования, цель обучения предмету и принципы отбора содержания и определения структуры дисциплин "Основы экологии", "Методика обучения экологии".Lit interrelated elements forming didactic system of environmental outlook of future teachers: objectives, content, teaching methods, tools and organizational forms for the monitoring of mastering content studied, as well as diagnostic methods achieve the goal of learning. It is proved that the basic theoretical and methodological problems of academic disciplines include the subject and methods of scientific research, the purpose of learning the subject and content of the principles of selection and determination of the structure of the disciplines "Fundamentals of Ecology", "Methods of teaching environment".
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.063 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського