Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Слюзко Методична модель формування основ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Слюзко В. 
Методична модель формування основ моральної свідомості молодших школярів засобами дитячої літератури [Електронний ресурс] / В. Слюзко, А. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_33
Представлено концепцію та методичну модель якісно нової виховної системи, створеної на засадах гуманістичної особистісно спрямованої методології. Детально проаналізовано праці великих етиків та педагогів, у полі зору яких науковий інтерес до розвитку моральної свідомості особистості. В основі методичної моделі формування моральної свідомості молодших школярів, запропонованої у статті, – нові виховні методики особистісно орієнтованого виховання, на основі яких педагог зможе науково обґрунтовано виховувати дитину. Зміст статті присвячений роз’ясненню кожної структурно-функіональної частини методичної моделі. Представлена концепция и методическая модель качественно новой воспитательной системы, созданной на основе гуманистической личностно направленной методологии. Детально проанализированытруды великих этиков и педагогов, в поле зрения которых научный интерес к развитию нравственного сознания личности. В основе методической модели формирования нравственного сознания младших школьников, предложенной в статье, – новые воспитательные методики личностно ориентированного воспитания, на основе которых педагог сможет научно обоснованно воспитывать ребенка. The concept and methodological model of qualitatively new educational system, worked out on the bases of humanistic person-oriented methodology, have been offered in the article. The works of great moral teachers and pedagogues, whose scientific interest was moral consciousness of personality, have been studied in details.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.311 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського