Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Скібан Конвергентні медіа як платформа$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Скібан О. І. 
Конвергентні медіа як платформа для промоції та просування книг на сучасному українському ринку [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 111–124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_14
Досліджено особливості промоційної політики українських видавництв, зокрема застосування нових підходів щодо залучення сучасних медійних плат форм та конвергентних засобів просування. Здійснено аналіз теоретичних досліджень та публікацій, що стосуються вивчення книжкової промоції. Подано огляд напрацювань теоретиків-дослідників в даній темі. Розглянуто сучасні технології просування книжкової продукції на ринку. Окреслено можливості та роль конвергентних медіа в аспекті творення власної інформаційної політики видавництва. Описано такі форми та формати просування як блог, відеоблог (бук тюб), флешмоб, букчелендж та буккросинг тощо. На конкретних прикладах продемонстровано ефективність застосування таких медіаресурсів, що в цілому сприяє забезпеченню достатньо ефективної рекламно-промоційної комунікації. Розглянуто позитивні практики залучення конвергентних медіа щодо маркетингових, рекламних та PR-стратегій видавництв. Відзначено важливість застосування професійних підходів до популяризації та промоції сучасної літератури. Варто також враховувати зміни, які відбулися в системі медіа технологій, що дають сучасним видавцям і книготорговцям значно ширший арсенал комунікаційних ресурсів для забезпечення ефективного просування. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути використані при розробці рекламної діяльності (кампанії в цілому), спрямовані на популяризацію книги, автора, видавця.
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.1 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського