Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Сирцова Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Сирцова О. В. 
Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі [Електронний ресурс] / О. В. Сирцова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 152-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_47
Досліджено результативність проходження педагогічної практики майбутніми вчителями у процесі формування творчого потенціалу майбутніх вчителів. Проаналізовано результати апробації розроблених на кафедрі педагогіки РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" спільно с кафедрою гуманітарних наук філії РВНЗ КГУ завдань для виконання у період педагогічної практики для студентів, що навчаються за ОКР "Бакалавр" напряму підготовки "Початкова освіта", в основі яких - формування творчого підходу до роботи. Розглянуто особливості проходження педагогічної практики на різних етапах навчання в інституті. Окреслено низку особистісних та професіональних якостей сучасного вчителя: дидактична та методична майстерність, розуміння вікових особливостей учнів, сучасне науково-педагогічне мислення, творчий розвиток, готовність до постійної самоосвіти.Исследована результативность педагогической практики в процессе формирования творческого потенциала будущих учителей. Проанализированы результаты апробации разработанных на кафедре педагогики РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" совместно с кафедрой гуманитарных наук филиала РВУЗ задач по выполнению в период педагогической практики студентами, обучающимися по ОКУ "Бакалавр" направление подготовки "Начальное образование", в основе которых - формирование творческого подхода к работе. Рассмотрены особенности прохождения педагогической практики на различных этапах обучения в институте. Определен ряд личностных и профессиональных качеств современного учителя: дидактическое и методическое мастерство, понимание возрастных особенностей учащихся, современное научно-педагогическое мышление, творческое развитие, готовность к постоянному самообразованию.Analyzed the passage of teaching practice in various stages of training at the institute. Outlined a number of personal and professional qualities of the modern teacher: didactic and methodological skills, understanding of age-students, advanced scientific and pedagogical thinking, creative development, readiness for constant self-education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.358 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського