Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Синюкова Практико-орієнтована форма організації процесу$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Синюкова О. М. 
Практико-орієнтована форма організації процесу навчання як необхідна передумова опанування конструктивних елементів евклідової геометрії у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. М. Синюкова, О. Л. Чепок // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_19
Умовиводи конструктивного характеру аксіоматичної теорії евклідової геометрії (ЕГ) утворюють так звану елементарну ЕГ (ЕЕГ), положення якої складають основну частину освітнього контенту курсів геометрії закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО). Якщо навчальний предмет, сформований на базі певної аксіоматичної теорії, містить суттєву кількість елементів саме її конструктивної (елементарної) складової, то опанування контенту цієї складової без організації у визначеному розумінні практико-орієнтованого процесу навчання представляється неможливим. Форми, прийоми та методи подібного навчання змінюються, у першу чергу, завдяки невпинному прискоренню науково-технічного прогресу. Дослідження доцільних сучасних форм, прийомів і методів упровадження практико-орієнтованого навчання (ПОН) під час опанування у ЗЗСО визначених навчальною програмою елементів ЕЕГ представляється задачею вельми актуальною. Для проведення досліджень використано як теоретичні методи, насамперед, пов'язані з аналізом відповідних інформаційних джерел, так і емпіричні, які базуються на власному практичному досвіді та дискусійного характеру обговореннях визначених вище питань із вчителями-практиками. Наведено та проаналізовано конкретні доцільні форми, прийоми та методи ПОН по відношенню до елементарної складової систематичних курсів ЕГ ЗЗСО. У широкому розумінні ПОН передбачає отримання нових знань, умінь і навичок як результат власної свідомої активної діяльності. А така діяльність, як і кожна діяльність людини, є покроковою, конструктивною за своєю сутністю. Звідси випливає, що якісне опанування визначених навчальною програмою розділів ЕЕГ як відповідних конструктивних складових ЕГ вимагає організації всього освітнього процесу саме у вигляді практико-орієнтованої системи навчання. На підставі обгрунтувань теоретичного характеру практико-орієнтовану у широкому розумінні форму організації процесу навчання представлено як необхідну передумову вдалого опанування положень ЕЕГ у ЗЗСО, розкрито напрямки організації відповідної цілісної системи ПОН. Подальші дослідження можна спрямувати на створення конкретних практичних рекомендацій для відповідної категорії освітян.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.151 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського