Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Саюк Теоретичні засади якості підвищення$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Саюк В. І. 
Теоретичні засади якості підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. І. Саюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_53
Відзначено провідну роль науково-педагогічних кадрів у реалізації державної освітньої політики. Визначено зміст, організаційні форми і технології підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. Констатовано, що якість підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів відображає цілісність і послідовність курсового навчання, орієнтацію на свідомий вибір змісту, форм і методів навчання, забезпечує розвиток і саморозвиток особистості, її професійну і соціальну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці й адаптаційну гнучкість. Отмечено, что ведущая роль в реализации государственной образовательной политики относится к научно-педагогическим кадрам. Определены содержание, организационные формы и технологии повышения квалификации научно-педагогических кадров в системе последипломного педагогического образования. Констатировано, что качество повышения квалификации научно-педагогических кадров отражает целостность и последовательность курсового обучения, ориентацию на сознательный выбор содержания, форм и методов обучения, обеспечивает развитие и саморазвитие личности, ее профессиональную и социальную мобильность, конкурентоспособность на рынке труда и адаптационную гибкость.In the article the theoretical bases of quality of professional development of scientific and pedagogical employees are opened. The main attention is paid to providing the contents, organizational forms and technologies of professional development of scientific and pedagogical employees in system of post-degree pedagogical education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.433 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського