Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Рябова Використання інтернет-ресурсів у маркетинговому$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Рябова З. 
Використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом [Електронний ресурс] / З. Рябова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_46
Описано механізми використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом, яке відбувається шляхом розміщення інформації про навчальний заклад в мережі Інтернет. Зроблено дефініціальний аналіз концептів "маркетингове управління", "маркетингові дослідження", "якість освіти", "якість надання освітніх послуг". Виокремлено та охарактеризовано етапи циклу маркетингового управління: проведення аналізу закладу, формулювання місії закладу, визначення мети, розробка стратегії діяльності закладу, побудова певної структури, розробка комплексу освітніх послуг, конструювання системи моніторингу для підтримки ефективності стратегії, ступень задоволеності споживачів якістю освітніх послуг. На прикладі дослідження щодо виявлення стану обізнаності з питання освітнього маркетингу показано доцільність використання оnline-конструкторів, які розташовані в мережі Інтернет: eQuestionnaire; Webanketa; VirtualExS. Описаны механизмы использования интернет-ресурсов в маркетинговом управлении учебным заведением путем размещения информации об учебном заведении в сети Интернет. Сделан дефинициальный анализ концептов "маркетинговое управление", "маркетинговые исследования", "качество образования", "качество предоставления образовательных услуг". Выделены и охарактеризованы этапы цикла маркетингового управления: проведение анализа заведения, формулировка миссии учреждения, определение цели, разработка стратегии деятельности учреждения, построение определенной структуры, разработка комплекса образовательных услуг, конструирование системы мониторинга для поддержания эффективности стратегии, степень удовлетворенности потребителей качеством образовательных услуг. На примере исследования "Выявление состояния осведомленности по вопросу образовательного маркетинга" показана целесообразность использования оnline-конструкторов, которые расположены в сети Интернет: eQuestionnaire; Webanketa; VirtualExS.The article reveals the essence of Internet resources and describes the mechanism of their use in the position of the bath school for the education market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.648 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського