Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Рябий Модель виявлення PR-впливу через$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Рябий М. Модель виявлення PR-впливу через публікації в Інтернет ЗМІ [Електронний ресурс] / М. Рябий, О. Хатян, С. Багацький // Безпека інформації. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2015_21_2_4 Властивість інформаційної загрози полягає у здатності до запуску механізмів самознищення складної інформаційної системи, якою є окрема особа, громадські об'єднання та суспільство взагалі. Провідником зазначеного типу загроз є акт інформаційного впливу через інформаційні джерела ЗМІ, який ми називаємо спрямованим або "PR-впливом". Ефективна модель виявлення інформаційних впливів є основою механізму виявлення та протидії інформаційним загрозам. Cвідомо спрямований вплив характеризується як засіб зміни якісної оцінки або відношення до певних фактів або об'єктів цільовою аудиторією. Проведений аналіз завдань, методів та механізмів роботи PR-служб дозволив сформулювати відповідне поняття "PR-вплив" як засіб реалізації певних інтенцій через публікації в Інтернет ЗМІ, а крім того визначити його особливості, критерії та оціночні характеристики. Сформульована гіпотеза про відмінність процесу "PR-впливу" від "неупередженого" інформування. Запропонована формальна модель виявлення цих спрямованих впливів на множині інформаційних повідомлень одержаних від Інтернет ЗМІ.
|
|
|