Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Романюк Особливості впровадження маркетингових комунікацій$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Романюк І. А Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги [Електронний ресурс] / І. А Романюк, О. В. Мандич, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 174. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_174_26 Досліджено деякі аспекти теоретичної суті маркетингу туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній діяльності. Обгрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлено основні чинники, що перешкоджають перегляду маркетингових стратегій.
|
|
|