Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Романюк Особливості впровадження маркетингових комунікацій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Романюк І. А 
Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги [Електронний ресурс] / І. А Романюк, О. В. Мандич, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 174. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_174_26
Досліджено деякі аспекти теоретичної суті маркетингу туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній діяльності. Обгрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлено основні чинники, що перешкоджають перегляду маркетингових стратегій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.554 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського