Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Райковська Модель формування професійної компетентності$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Райковська Г. 
Модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / Г. Райковська, О. Дерев’янко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_27
З метою підвищення рівня професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів розроблено та обґрунтовано модель її формування у процесі вивчення фахових дисциплін. Детально розглянуто функціональну спрямованість основних структурних блоків поданої у вигляді схеми моделі: цільового, методологічного, змістовно-організаційного, оціноучно-результативного; визначено умови та етапи формування професійної компетенції майбутніх гірничих інженерів. Зроблено висновок, що запропонована модель враховує тенденції оновлення і модернізації змісту освіти, забезпечує взаємозв’язок між усіма елементами навчального процесу, спрямованого на покращання якості навчання студентів університету.С целью повышения уровня профессиональной компетентности будущих горных инженеров разработана и обоснована модель ее формирования в процессе изучения специальных дисциплин. Подробно рассмотрена функциональная направленность основных структурных блоков представленной в виде схемы модели: целевого, методологического, содержательно-организационного, оценочно-результативного; определены условия и этапы формирования профессиональной компетенции будущих горных инженеров. Сделан вывод, что предложенная модель учитывает тенденции обновления и модернизации содержания образования, обеспечивает взаимосвязь между всеми элементами учебного процесса, направленного на улучшение качества обучения студентов университета.Analysis of a model of professional competence formation of future mining engineers in the process of special subjects study is given. Structural and functional components of a model, conditions and stages of future engineers formation are underlined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.229 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського