Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Поніманська Оновлення змісту підготовки майбутніх$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Поніманська Т. І. Оновлення змісту підготовки майбутніх вихователів на засадах гуманістичної педагогіки у сучасних парадигмальних вимірах [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_10 Розкрито особливості гуманістичної парадигми та її значення у фаховій підготовці вихователів. У світлі аксіологічного підходу розглянуто педагогічну парадигму як цілісну сукупність ідей, принципів, теорій та відповідних методів і форм педагогічного впливу. Проаналізовано історико-педагогічні засади підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Раскрыты особенности гуманистической парадигмы и ее значение в профессиональной подготовке воспитателей. В свете аксиологического подхода рассмотрена педагогическая парадигма как целостная совокупность идей, принципов, теорий и соответствующих методов и форм педагогического воздействия. Проанализированы историко-педагогические основы подготовки педагога к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста.The features of peculiarities of the humanistic paradigm and its significance in the professional training of educatorsexpanded. In accordance with the axiological approach the pedagogical paradigm is considered as an integrated set of ideas, principles, theories, appropriate methods, and forms of pedagogical influence. It has been analyzed the historical and the pedagogical principles of teachers training to the humanistic upbringing of senior preschool children.
|
|
|