Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Покроєва Формування інформативної компетентності як$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Покроєва Л. 
Формування інформативної компетентності як фактор особистісно-професійного зростання педагогів [Електронний ресурс] / Л. Покроєва // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_33
У зв’язку зі зростанням об’єктивних вимог щодо характеру педагогічної діяльності розглянуто структурні компоненти професійної компетентності педагогів у контексті інформатизації освіти. Актуалізовано необхідність створення системи підготовки вчителя до використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійній діяльності. Проаналізовано результативність організації післядипломної освіти та її змісту у Харківській академії неперервної освіти з навчання вчителів-предметників використання ІКТ-технологій для їхньої самоосвіти та професійного розвитку. Зроблено висновок, що рівень інформативної компетентності вчителів має принципове значення для модернізації їх професійної діяльності та є одним із факторів підвищення якості освіти.В связи с ростом объективных требований относительно характера педагогической деятельности рассмотрены структурные компоненты профессиональной компетентности педагогов в контексте информатизации образования. Актуализирована необходимость создания системы подготовки учителя к использованию средств информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в профессиональной деятельности. Проанализирована результативность организации последипломного образования и его содержания в Харьковской академии непрерывного образования по обучению учителей-предметников использованию ИКТ-технологий в их самообразовании и профессиональном развитии. Сделан вывод, что уровень информативной компетентности учителей имеет принципиальное значение для модернизации их профессиональной деятельности и является одним из факторов повышения качества образования.The structural components of the professional competence of teachers, the need for a competence informatics, the use of information technology in the organization of training teachers for their self-education and professional development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.257 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського