Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Перішко Теоретичні основи організації праці$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Перішко І. 
Теоретичні основи організації праці маркетолога в сфері туристичних послуг [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_31
Висвітлено теоретичні, методичні та практичні засади підготовки маркетологів в туристичній індустрії. Розкрито поняття туристичної індустрії та компоненти міжгалузевого комплексу. Проаналізовано роль та функції маркетингу в туристичній інфраструктурі. Зазначено, що маркетингові дослідження важливі для успішного ведення справ у туристичному бізнесі, оскільки ним передбачається не тільки надання якісних послуг, але й знання, кому вони потрібні, для яких цілей. Наведено думку, що формування маркетологами туризму цілісно-цільової спрямованості туристичного продукту є основною функцією туроператорів. Освещены теоретические, методические и практические основы подготовки маркетологов в туристической индустрии. Раскрыты понятие туристической индустрии и компоненты данного межотраслевого комплекса. Проанализированы роль и функции маркетинга в туристической инфраструктуре. Отмечено, что маркетинговые исследования важны для успешного ведения дел в туристическом бизнесе, поскольку им предусматривается не только предоставление качественных услуг, но и знания, кому они нужны, для каких целей. Приведено мнение, что формирование маркетологами туризма целостно-целевой направленности туристического продукта является основной функцией туроператоров.Lit theoretical, methodological and practical principles for marketers in the tourism industry. Reveals the concept of the tourism industry and cross-sectoral components of this complex. Analyzed the role and function of marketing in tourism infrastructure. Noted that marketing research is important for successful business management in the tourism industry because they provide not only provide quality services, but also the knowledge, who needs them, for what purpose. Given the view that the formation of tourism marketers integrity targeting tourist product is the main function of tour operators.
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського