![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Перегінець Фактори, що лімітують та$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Перегінець М. Фактори, що лімітують та стимулюють учнів 10–11 класів до занять фізичною культурою [Електронний ресурс] / М. Перегінець, Л. Кузнецова, Л. Долженко, А. Бойко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2023. - № 1. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2023_1_8 Наведено дані наукового дослідження організації процесу фізичного виховання старшокласників у закладах освіти різного типу. У дослідженні брали участь понад 300 учнів 10 - 11 класів. У процесі константувального експерименту встановлено низку факторів, які обмежують бажання учнів займатися фізичною культурою та спортом. На основі врахування побажань і мотивів школярів підібрано стимулювальні фактори, спрямовані на покращання мотивації до занять фізичною культурою та збільшення обсягу рухової активності старшокласників. Для досягнення поставлених завдань застосовано загальновизнані методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; соціологічні, антропометричні, фізіологічні методи; фремінгемська методика дослідження рухової активності; педагогічні методи дослідження; методи математичної статистики. По закінченню експерименту відбулося покращання показників фізичної підготовленості, проте не всіх рухових якостей. Статистично значущі зміни (p << 0,05) відбулись у юнаків 10-х класів у тесті "біг 100 м" із 15,6 +- 0,3 до 14,4 +- 0,2 с. В 11-му класі покращилися результати в тестах "згинання та розгинання рук в упорі лежачи" з 27,1 +- 2,04 разу до 30,9'1,2 і в тесті "стрибок у довжину з місця" з 211,9 +- 9,8 до 229,9 +- 7,3 см. У дівчат 10-го класу достовірні зміни (p << 0,05) простежено в тестах "біг 100 м" із 17,7 +- 0,2 до 17,0+- 0,3 с і "біг 1500 м" із 8 хв 16 с+- 0,5 до 8 хв +- 0,4. Зміни, які відбулись у дівчат 11-го класу до та після експерименту, не були достовірними. Потрібно зазначити, що збільшилася кількість школярів, які володіють достатнім рівнем фізичної підготовленості. У результаті проведеного експерименту виокремлено фактори, які демотивують бажання старшокласників займатися фізичною активністю й отримувати задоволення від уроків фізичної культури, на основі чого розроблено та апробовано організаційно-методичні умови фізичного виховання старшокласників закладів освіти різного типу.
|
|
|