Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Пачковський Електронна комерція в теоретичному$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Пачковський Ю. Електронна комерція в теоретичному полі соціології [Електронний ресурс] / Ю. Пачковський, О. Дячук // Соціологічні студії. - 2021. - № 1. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2021_1_4 Розглянуто окремі проблеми соціологічної концептуалізації електронної комерції як соціального феномену, що набуває вагомості в сучасному глобалізованому суспільстві. Звернено увагу на низку підходів, які пропонуються до розгляду новітніх соціальних феноменів у межах економічної соціології. Серед задекларованих підходів особливе місце в аналізі електронної комерції посідає ринковий, що включає низку дискурсів: неоінституціональний, соціокультурний, феноменологічний. Доповненням до цих теоретичних концептів під час аналізу електронної комерції є концептуальні положення, опрацьовані в межах теорії інформаційного суспільства: концепції мережевого суспільства М. Кастельса, суперіндустріального суспільства Е. Тоффлера. Продуктивними з погляду соціологічного аналізу електронної комерції розглянуто положення теорій, пов'язаних із розвитком цифрового суспільства: концепції четвертої промислової революції К. Шваба й нової економіки (концепція повної або часткової електронної комерції Turban, Outland, King et al.).
|
|
|