Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Пархаєва Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Пархаєва Н. В. 
Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи [Електронний ресурс] / Н. В. Пархаєва // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 122-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_13
Статтю присвячено пошуку підходів до вирішення проблеми узгодження взаємодії складових елементів товаропровідної системи шляхом інтеграції стратегій маркетингу та логістичних концепцій у межах єдиного комплексу, що має забезпечити значне підвищення ефективності ланцюга постачань відповідно до сучасних ринкових вимог. Огляд наукових джерел свідчить про те, що на даний час залишається недостатньо розвинутими теорія та методологія формування ефективної товаропровідної системи на основі комплексного застосування інструментарію маркетингу і логістики. В економічній літературі простежується увага науковців до поєднання маркетингово-логістичних аспектів у загальну теоретичну концепцію, однак сам механізм формування маркетингово-логістичного комплексу як основа забезпечення ефективності товаропровідної системи ще недостатньо розроблений і вимагає свого рішення. Отже, мета - полягає в обгрунтуванні основних складових механізму розробки та впровадження інтегрованого маркетингово-логістичного комплексу в межах товаропровідної системи. Результати дослідження вітчизняних виробничо-торговельних підприємств в сегменті FMCG дозволили виокремити основні внутрішні проблеми у процесі формування маркетингово-логістичної організаційної структури, а також запропонувати механізм інтегрованого комплексу товаропровідної системи з визначенням основних етапів розроблення та оптимізації бізнес-процесів, що в логічній послідовності узагальнено в матеріалах статті. Висновки: застосування запропонованого механізму формування маркетингово-логістичного комплексу дозволить вирішити проблеми, які виникають у процесі розбудови товаропровідних систем, і забезпечить більшу ефективність функціонування підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.609 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського