Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Омельченко Моделі оцінки ефективності видів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Омельченко О. Д. Моделі оцінки ефективності видів транспорту [Електронний ресурс] / О. Д. Омельченко, Л. О. Сулима, О. Є. Соколова // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 550-556. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_25 Застосовано класичні види моделей до оцінки ефективності видів транспорту на середні та далекі відстані, а саме авіаційного та залізничного, в сучасних умовах функціонування авіатранспортної системи. Оцінку ефективності цих видів транспорту було виконано з точки зору пасажира, тому було враховано такі критерії ефективності: час у поїздці, вартість поїздки, а також те, як пасажир оцінює вартість години, що він проведе у цій поїздці. Порівняно подорож пасажира типовою лоу-кост авіакомпанією та європотягом, оскільки вартості квитків та час у подорожі зараз на цих видах перевезень близькі за своїми значеннями та є доступними для пасажирів. Детально розглянуто моделі оцінки використання залізничного та авіаційного видів транспорту, а саме розроблено класифікацію моделей вибору пасажиром виду транспорту. Виконано розрахунок за такими моделями: триальтернативна модель Фраймана; триальтернативна модель Фраймана з урахуванням оцінки пасажиром доцільності поїздки; трьохальтернативна модель, заснована на нормальній апроксимації. Застосовано саме триальтернативні моделі, оскільки існує суттєвий недолік двоальтернативних моделей - невелике число факторів, що враховуються. Ще більш точні триальтернативні моделі, що засновані на нормальній апроксимації. Виконано перевірку цих моделей з метою поєднання класичних та сучасних підходів у дослідженні оцінки ефективності видів транспорту в умовах функціонування сучасної транспортної системи. Зіставлення показує, що результати, засновані на трьох порівнюваних моделях близькі. Автомобільний транспорт в даній роботі було вирішено вважати підвізним на даний тип відстаней (середні й далекі). Автомобільний вид транспорту не порівнювався з залізничним та авіаційним, оскільки авторами він вважається не ефективним на ці відстані, що збігається з думкою інших учених. Напрямками подальших досліджень має бути дослідження конкретних переваг авіаційних лоу-кост перевезень та перевезень європотягом на середні та далекі відстані у зв'язку зі збільшенням пасажиропотоку у напрямку Європейських країн після введення безвізового режиму з Європейським Союзом.
|
|
|