Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Овчиннікова Оцінювання маркетингових ризиків в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Овчиннікова А. Оцінювання маркетингових ризиків в інвестиційних проектах [Електронний ресурс] / А. Овчиннікова // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(2). - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(2)__29 Вдосконалено теоретичні засади та практичні рекомендації щодо оцінювання маркетингових ризиків в інвестиційних проектах для підвищення рівня ефективності реалізації управлінських рішень та мінімізації рівня маркетингових ризиків. Систематизовано й узагальнено наукові підходи до визначення сутності поняття "маркетингових ризик" і визначено джерела маркетингових ризиків для підприємств альтернативної енергетики. Обгрунтовано необхідність виділення оцінювання в окремий етап управління та визначено етапи оцінювання. Розроблено модель поетапного комплексного оцінювання маркетингових ризиків в інвестиційних проектах, що грунтується на фінансово-економічному вимірюванні рівня маркетингових ризиків на основі варіацій атрибутів товару та цінових стратегій конкурентів. Розраховано рівень маркетингових ризиків з використанням методу імітаційного моделювання та визначено доцільність реалізації інвестиційного проекту підприємствами альтернативної енергетики.
|
|
|