Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Мозолевич Енергоефективне керування поїздопотоком як$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Мозолевич Г. Я. 
Енергоефективне керування поїздопотоком як засіб удосконалення перевізного процесу [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич, А. В. Троян // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 10. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_10_15
Мета роботи - визначення основних заходів щодо енергоефективного керування поїздопотоком на залізничному напрямку Львівської залізниці Хриплин - Ходорів та аналіз впливу таких параметрів, як кількість поїздів на дільниці і довжина вантажного поїзда, на загальні витрати електроенергії від пропуску змінного поїздопотоку по цій дільниці. Для досягнення поставленої мети проведено модернізацію залізничного напрямку тепловозної тяги Хриплин - Ходорів шляхом електрифікації, проведено економічне оцінювання проекту та розроблено імітаційні моделі залізничної дільниці, за допомогою яких проведено моделювання пропуску вантажних поїздів зі змінними параметрами поїздопотоку. На основі одержаних результатів визначені залежності основних параметрів поїздопотоку та їх вплив на загальні витрати електроенергії від пропуску змінного поїздопотоку. На основі проведених досліджень, для визначення раціональних параметрів поїздопотоків, розроблено функції витрат електроенергії на дільниці. За їх допомогою визначено вплив параметрів поїздопотоку на витрати електроенергії, затрачені на пропуск поїздів по дільниці. Визначено що оптимальним є пропуск вантажних поїздів довжиною 54 - 56 умовних вагонів, а завантаження дільниці повинно складати 75 - 85 % від наявної пропускної спроможності (25 пар поїздів на добу). Загальна кошторисна вартість електрифікації напрямку - 469 750 тис. грн.; окупність проекту - 5,6 років; очікувана економічна ефективність - 163,45 млн. грн/рік; підвищення пропускної спроможності лінії - 25 %. З огляду на одержані результати пріоритетним розвитком залізничного транспорту під час можливого підвищення розмірів руху є електрифікація дільниць з тепловозною тягою, у зв'язку зі значною вартістю дизельного палива. Удосконалено технологію визначення загальних витрат енергоресурсів на основі змінних параметрів поїздопотоків. Покращано систему заходів щодо удосконалення процесу вантажних перевезень шляхом енергоефективного керування поїздопотоком. Розроблено імітаційні моделі окремої дільниці реального залізничного напрямку Львівської залізниці. Використання розроблених заходів щодо енергоефективного керування поїздопотоком дозволить знизити загальні витрати енергоресурсів на пропуск поїздопотоків, що, в свою чергу, сприятиме зниженню собівартості перевезень залізницею та втіленню державної програми енергонезалежності на залізничному транспорті України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 789.244 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського